dimarts, 15 de març del 2011

El lloc on jo estudie



  El lloc on jo estudie és molt gran, amb molta llum i amb tot el que necessite per a poder fer els deures.  Hi ha una finestra de paret a paret a la meua dreta, on entra  llum durant tota la vesprada. Hi ha dos taules molt grans, una per a mi i altra per al meu germà on hi ha un moble per a llibres, fulles i material escolar, per a  tindre-ho tot a mà. També tinc l’ordinador damunt la taula per a poder fer treballs o consultar. Quan acabe el deure amb la companyia d’un poc de música faig un mica d’esport.

            Aaron Lorente 1r ESO 

22 comentaris:

  1. molt xula la habitacio!!

    ResponElimina
  2. una habitació molt xula!!!

    ResponElimina
  3. es un espai molt gran per a fer el deure!

    ResponElimina
  4. l'habitacio es molt xula!!
    xo no mos intentes enganyar k ixa no es la teua jejej :P

    ResponElimina
  5. el de antes k no manrecordat
    de: joel jejj

    ResponElimina
  6. Aaron,el espai on tu estudies està molt bé!
    i jo com le vist de deveres se que es així!
    jejje :D

    ResponElimina
  7. Ostra! Aaron si que estudiaras bé

    ResponElimina
  8. Què estudi més guai!. Enhorabona

    ResponElimina
  9. k kasot
    jejejej
    ja m'agradari viure a mi ahi

    ResponElimina
  10. ieee maxo aaron....ai am de fer lo de naturals e...joder...ke wapà de uardilla..!!

    ResponElimina
  11. Aaron que bonic es la teua habitació aixì cualsevol estudia allí . A mi també m'agradaria estudiar allí. És una passada.

    ResponElimina
  12. Molt bé aaron està molt bé l'habitació és molt gran.Ja m'envitaras a jugar jajajaja

    ResponElimina
  13. Aaron el teu estudi esta molt guai m'encanta!!
    es molt espaios i tambe molt bonic i sobretot esta molt aseat..........mantinlo aixi de be!!l'enorabona!!

    ResponElimina
  14. aaron ahi si k estudiaria jo be.jA Anire un dia a ta casa xd

    ResponElimina
  15. mola molt la bici ma agradat molt es teua?

    ResponElimina
  16. Que casa mes xula Aaron!
    segur que alli estudies molt be ee.!
    xD

    ResponElimina
  17. siooomee tuu on vas eixa casa no es teva!

    ResponElimina
  18. calr k no!!!! aixo ua tret pep d'internet,la seua es mes xulaa....

    ResponElimina
  19. eixa casa no es meua pero lla li e donat les imagens de la meuua guardilla per a q la publique

    ResponElimina
  20. esta guardilla si que es la meua esta be eeeeeeeee!!

    ResponElimina
  21. molaaaaaa!!!!esta molt xula.

    ResponElimina