dissabte, 12 de març del 2011

Una vesprada grisa

Em diuen Jordi , i després de dinar i veure una mica la tele  ja és hora de
posar-se de cap a fer  deures . Tots els dies faig el mateix ritual , em prepare tot el necessari : llibres , llibretes , bolis ….  I mans  a l ´obra.
Després d'una bona estona capficat en  els llibres , mire pel finestral de la
cuina  i em quede bocabadat , el cel està per fer- li una foto , té gairebé tota la
gamma dels grisos , el que més em crida l ´atenció és el vermellós que está pel
fons il.luminat tota la penya Benicadell. Al cap d ´una estona torne a mirar i sembla com si haguessin canviat l´escenari. Ara  és com si un pintor en el seu llenç hagués donat unes pinzellades en tonalitats blaves , ja va aclarint..

                                                                         Jordi Claveria 1r ESO

3 comentaris:

  1. ai claveria kin dibuix mes bonic i altra cosa mala sort claveguera de jo asols del comentari

    ResponElimina
  2. Molt bé claveria la teua descripció esta molt xula enhorabona.

    ResponElimina
  3. Esta molt bonca es nota que has treballat molt en ella

    ResponElimina