dissabte, 12 de març del 2011

Homenatge a Pufi, un amic molt especial

La meua mascota preferida és el gos. Sempre m’ han agradat els gossos des de que era menudeta. Vaig a parlar del meu gosset ’’Pufi’’ que per desgràcia ha mort farà un any.
’’Pufi’’ era un gosset molt xicotet i molt joganer, li agradava anar corrents darrere dels gats i darrere de mi. El  treia a passejar totes les vesprades i ens anàvem al parc i l’engronxava com a un xiquet. Quan arribàvem davant del tobogan anava per la escala i es tirava  a soles.
No era de raça però es comportava com si  ho fóra. Tenia una cua molt xicoteta  i enroscada com si fóra un porc , els ulls marrons i una boqueta xicoteta. Era  prou grosset  les orelles catxes i ell era de color marró i blanc. Així era Pufi

Loredana Cernat 2n ESO A

5 comentaris:

  1. oiss que mono :)
    m'encanta el goset però senc molt que haja mort :(
    lo de la rasa no te res a vore cuan un gos es bon gos ho es i punt ;)

    ResponElimina
  2. m'he post molt trist quan he llegit aquesta historia

    ResponElimina
  3. Pobre que pena! Jo també he passat per aixo! =(

    ResponElimina